vrijdag 28 april 2017

De Sint Joriskerk

Vandaag weer een keertje op stap geweest naar Amersfoort. Het was een behoorlijke reis met de trein. Zo'n 2 uur onderweg.
En gelukkig alles liep als een trein.
Het was een erg mooie plaats voor een tentoonstelling. Er gingen mooie quilts. Alleen had ik er wel wat meer van verwacht.
 Een prachtige quilt. Suton Grange. Ik geloof dat hij zo heet. Prachtige kleine dronkenmans paadjes.



 De bovenstaande quilt vond ik er wel uitspringen. Hij is door Elsbeth gemaakt (hopelijk schrijf ik het goed)
Prachtige kleuren. Volgens mijn quiltmaatje moest ik eindelijk maar eens een keer op de foto.
Nou bij deze dan.
Het gevolg was dat ik vond dat zij er ook op moest.
En zo geschiede.
En we hebben weer wat in het verschiet.
Er komt een tentoonstelling bij ons, georganiseerd door de quiltwinkel bij ons in het dorp.
De toegang is gratis, ook zo iets bijzonders.
De tentoonstelling is in het trouwkerkje en hier kun je de bijzonderheden vinden.

https://www.quiltshop.nl/nieuws/quilttentoonstelling-in-etten-leur
De quiltwinkel is om de hoek van het trouwkerkje. Daar hebben echt van alles.
Ik mag er een middagje helpen. Ben heel benieuwd hoe dat zal zijn. Voor nu even de beentjes omhoog en morgen weer eens wat quiltspullen tevoorschijn halen.
Fijn weekend allemaal en Houdoe.

1 opmerking:

  1. Ach wat leuk zeg, in Etten Leur, dat is niet ver van mijn deur en ga ik zeker kijken, leuk, een kerkje als locatie is al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen