vrijdag 24 maart 2017

Baltimore Halloween

Yes. Mijn nieuwe patroon is binnen.
En ook nog de verrassing van het betalen van rembours. Wist ik veel. Postbode vond het wel grappig denk ik.
Het patroon is van http://www.p3designs.com/ Zij heeft nog veel meer prachtige Baltimore patronen.
Maar Nelleke en ik zijn voor deze gegaan omdat in ons landje Halloween niet echt leeft. Al komt daar de laatste jaren wat verandering in. Hij is niet zo groot 58 x 58 inch.
Het is een mooi en duidelijk uitgevoerd patroon.

 Dit is het middenstuk. Het grootste blok. Elk blok heeft zo'n mooie lay out.

Dit is 1 van de kleinere blokken. Groot 10 x  10inch.
Ben al aan het snuffelen geweest in mijn voorraad stofjes maar ga er nog even niet aan beginnen. Denk ik.
En zo ziet het patroon eruit van 1 blok.
 In totaal dertien blokken en dan nog een hele leuke vleermuizenrand erom. Voor nu, eerst op zoek naar een gele kleur stof voor de maan die in verschillende blokken terug komt en als ik die heb kan ik beginnen. Ik denk dat ik dat in Rijswijk ga zoeken over twee weken.
Fijn weekend allemaal.
                                                           Houdoe.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wilhelmina,
    Ben je ondertussen al aan deze quilt begonnen? Hij staat namelijk ook heel hoog op mijn lijstje van "wil ik maken" :-) ... en inspiratie is altijd welkom!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen