vrijdag 14 oktober 2016

Klazien

In Breda op de algemene tentoonstelling van het quiltersgilde zag ik deze quilt.

 

Hij is gemaakt door Klazien Hoomans.
Ik was finaal verkocht. Gelukkig voor mij was Klazien aanwezig. Ik heb toen mijn stoute schoenen aangetrokken en heb haar gevraagd of zij dit patroon wilde delen.
En dat wilde zij. Ik helemaal in de gloria.
Ik heb jaren geleden ook eens contact met haar gezocht  over een quilt die later in het Quiltnieuws kwam te staan.
Dat was de kerst quilt.
 
 


Ik had toen heel veel kleine stukjes kerststofjes en heb die verwerkt. Nee, niet verwerkt want ze liggen nog in een doosje. Ze liggen klaar voor OOIT.
Maar aan de Twist zoals Klazien hem zelf noemt ben ik wel begonnen.
Weer een doosje gevuld.

En ja deze keer wel naald en draad gebruikt. Het lijkt heel moeilijk maar dankzij een hele goede uitleg van Klazien, ben ik al een stukje op weg. Kijk maar.

Met dank aan Klazien. Misschien ga ik hem zo ook wel noemen.
Ben benieuwd wat zij ervan zou vinden.
Allemaal een fijn weekend en Houdoe.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk patroon is dit. Veel succes met het maken.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, aardig dat je het patroon kreeg, het begin ziet er al erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk patroon heb je gekregen, wat aardig. Het ziet er erg mooi uit.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en lief dat je het patroon mag hebben. Ook ik vind het heel erg mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi patroon, volgens mij heb ik ook vol bewondering naar het patroon gekeken. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen