dinsdag 11 oktober 2016

Gevallen

Ik heb het geprobeerd. Echt.
Kon er niet van slapen.
Eerst opruiming gehouden en alle scraps op kleur gesorteerd.

Het leek alsof er een bom was ontploft in mijn keuken.
Alle gezinsleden lieten zich horen. Ik was "hier" nog maar net begonnen met sorteren.
Maar waarom ik gevallen ben.
De trouwringen. Nee, ik ben de mijne niet verloren. Mag hem niet dragen. Ik werk in de zorg en dan mag je geen sierraden aan. Na jaren heb ik hem eraf moeten laten zagen/snijden.
En ik ben er niet de persoon na om hem telkens aan en uit te doen.
Ik ben ontketend ;).
Oja. De trouwringen daar was ik gebleven. Veel te verleidelijk al die foto's op het net.
En aangezien ik daar nog al eens te vinden ben. En diegene die de workshops geeft "pas"
 begin volgend jaar naar "mijn"
quiltwinkel komt dacht ik,kom. Ik heb toch niks anders te doen, ik ga het proberen.
Dat was ook de reden dat ik al mijn scraps op kleur heb uitgezocht.














Patroon opgezocht.
Ik had ze al een tijdje liggen.
Scraps erbij gezocht. Foto's van het net er bij en dan komt de cursus watercolor goed van pas.  Malletjes gemaakt, op de stof getekend en uitgeknipt.
Dit is het resultaat. Ik heb op mijn dienblad nog meer klaar liggen om te verwerken. Eens kijken hoe dit eruit gaat zien.

 



De foto die hier rechts staat had ik al gemaakt op de grote tentoonstelling in Breda. Geen idee van wie hij is.
Weer een uitdaging voor de boeg. Gelukkig heb ik een weekje vrij. Ik hoef me niet te vervelen.
Fijne week
Houdoe

2 opmerkingen:

  1. Dacht even aan een ongeluk maar met verder lezen begreep ik het.
    Leuk hoor, vind dit zo'n mooi patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig patroon weer zo eentje om je restjes mooi ( nou ja, als we er ooit door komen ) op te maken.
    Succes met je nieuwe project.
    Gr Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen