woensdag 5 oktober 2016

Dresden plates.

Ik zag een quilt op pinterest. Veel te verleidelijk natuurlijk al dat moois.
Maar een idee was geboren. Ik bedacht me dat ik nog een mal had liggen in de kast gedoken.
En gevonden.

Keus genoeg. Ik ben voor de grootste gegaan. En dan krijg je dit.

 

Rozenstofjes genoeg. Durfde ze alleen niet te gebruiken. De reden al die mooie rozen moesten door midden. Nu bij deze grote mal een flinke voorraad uit de kast getrokken en helemaal in de gloria. De rozen en andere bloemetjes zijn goed te zien.
Daarvan een grote bloem gemaakt. Lijkt meer op een taart.












En die taart moest verwerkt worden.
 
Dit was het plan. Nu nog een mooi middenstukje erbij.
Ook gelukt. Maar om nu alleen deze rozetten naast elkaar te leggen, nee, dat gaat hem niet worden.
Weer een nachtje geslapen en toen voor deze oplossing gekozen.
En als ik ze nu naast elkaar leg, ziet er het er zo uit.

Heerlijk al die zachte snoepkleurtjes. Nu van allebei 10 blokken maken en ik wil ze eigenlijk op het "machien" doorquilten. Blok voor blok en dan pas aan elkaar zetten.
Ik heb in ieder geval wat te doen de komende tijd.
Groetjes en Houdoe.
 
 

2 opmerkingen:

  1. Leuk die dresner plate in zachte kleuren. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kleurtjes,het worden mooie blokken
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen