zondag 18 september 2016

Sainte marie aux mines dag 2

Tja, als ik Edyta Sitar zeg, dan gaat bij jullie vast een lichtje branden. Zij zat met haar tentoonstelling in een prachtig oud gebouw.
Prachtig om al haar quilts in het echt te zien.
En dan te bedenken dat ik al volgens mij twee jaar dit patroon in de kast heb liggen.



















In het echt zo mooi te zien en tja als dan het patroon in je kast ligt. Er is 1 probleempje hij is super groot.

Nog wat close-upjes gemaakt.
 

 



Nog meer foto's. Ik zal jullie er niet nog meer laten zien. Maar alle de quilts uit haar laatste boek gingen er. En dan in dat mooie gebouw. Puur genieten.














Ik ben daarna weer even naar de Expo hal gegaan. Ik wilde nog wat foto's maken zoals van deze tas. Niet dat ik de tas wil maken maar het idee sprak me zeer aan.
 
 

En ook de twee bovenstaande vond ik erg mooi.
Verder naar de tentoonstelling van France Patchwork. Ook een feestje.
Deze heeft mijn hart gestolen.

 En deze was ook mooi. Ze waren allemaal mooi.
Deze komen volgens mij uit Hongarije of Litouwen


Ik heb nog veel meer foto's gemaakt maar het zijn er teveel om te laten zien. Ik heb ook nog wat anders gezien. We zijn naar Riquewihr geweest. Daarvan zijn deze foto's.


Zo en nu de caravan uitruimen en schoonmaken. Kan ik mijn gedachten nog eens over al dat moois laten gaan.
Genieten met een grote G.
Houdoe.
 
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je geweest bent en ik heb genoten van de 2 blogjes over St Marie.Wat een inspiratie moet dat zijn geweest.Ik hoop volgend jaar ook te gaan.
    Groetjes Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het delen van de prachtige foto's,wat een prachtige quilts laat je zien.
    Groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willy wat een mooie quilts laat je zien je zou er gelijk aan een paar willen beginnen.En leuk dat je van Edita zulke mooie fotos gemaakt hebt.Ik heb er nu ook weer zin in om hem weer op te pakken.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Willy wat een mooie quilts laat je zien je zou er gelijk aan een paar willen beginnen.En leuk dat je van Edita zulke mooie fotos gemaakt hebt.Ik heb er nu ook weer zin in om hem weer op te pakken.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's. Dank je wel. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen