dinsdag 16 augustus 2016

stempel, stempels gestempeld.

Ondanks dat ik niet zoveel tijd heb gehad het afgelopen jaar, kon ik het niet laten om zo af en toe wat aan mijn collectie van quilten toe te voegen. En zoals de titel dat doet vermoeden heb ik stempels ingeslagen. Ik dacht als het nu een koude winter gaat worden heb ik wat te doen.
Ik heb het 1 en ander bij Jeanneke besteld. Zij heeft me toch leuke stempel sets.
Allereerst zag ik de "Victoria".
Dus dacht ik dat ga ik proberen.

En laat ik nu ook de "Lola" heel leuk vinden.
En omdat ik nog nooit iets met zwart had gemaakt, dacht ik dat wordt een uitdaging.
Dus ook hier een voorproefje van gemaakt.
Zo leuk.
 
En toen kwam ik erachter dat ik met wat kleine aanvullingen  ook verder kon met mijn andere probeerseltjes. Met het schaamrood op mij kaken moet ik bekennen dat ik nog een keertje ben gaan shoppen.
Ik had al het 1 en ander klaar liggen van afvalstukjes rode stof waaruit ik voor ooit al een klosje had geknipt. Tja, dus ook maar deze besteld.

Nog steeds niet blut en grappig om te zien Dit mandje had ik al uitgeprobeerd en laat hier nu ook 1 aanvulling voor nodig zijn.
Deze dus.
 
Ik durf het bijna niet te zeggen toen zag ik de kleine mandjes.
Tja, verkocht of beter gekocht.
En toen kwam ik in een quiltwinkel in Zeeland waar kleine quiltjes lagen waar ik foto's van mocht maken.


En als ik me niet vergis kan ik met mijn stempels al deze patroontjes stempelen.



Van mij mag het een strenge winter worden. Ik vermaak me wel. Oeps, voor deze had ik nog een heel klein driehoekje nodig en laat de quiltwinkel in Zeeland die nu net hebben. Ach ja,  het was tenslotte vakantie.
En een mens mag een hobby hebben toch?????
Houdoe.

6 opmerkingen:

  1. Geweldig! Laat mijn andere hobby nu stempelen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee bezige bij,het ziet er weer heel mooi uit.De zwarte stof met de kleurtjes is helemaal een plaatje,ik denk dat ik maar eens langs moet komen voor de inspiratie!In ieder geval ga ik ook voor de bijl wat de stempels betreft.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, al die stempels!! Ik heb er ook nog nieuw in de verpakking liggen. Mijn probleem is alleen een achterkant vinden waarop ik de stempel kan vastlijmen. Hoe heb jij dit gedaan??? groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt een stukje plexiglas erbij kopen waar de stempel aan vast "kleeft". (zonder lijm) en zo kun je met een plexiglasblokje al je stempels gebruiken.

      Verwijderen
  4. Nou jij kan je gang gaan met die handige stempels, leuk dat je zo goed geslaagd bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me helemaal voorstellen dat je verschillende stempels hebt gekocht, het is zo verleidelijk al die mooie patronen die je kunt maken als je de stempels gebruikt. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen