maandag 29 augustus 2016

Nog meer inspiratie

Ondanks dat het volop zomer is, ben ik druk bezig met quilten.
Vandaag naar de tentoonstelling van het quiltersgilde in Breda geweest. Samen met mijn quiltmaatje. In de Grote Kerk. Een prima plek om nu te vertoeven.
Wat een mooie quilts hingen er. Genoeg inspiratie opgedaan.
Afbeeldingsresultaat voor de klossieIk heb natuurlijk wat gekocht. De oude Klossie, ja de oude, daar stond een leuke drunkards path in. Die hing in het winkeltje van "Vlijtig Liesje", en ik was verkocht, en ik heb 4 kleine rood/wit stofjes voor deze quilt gekocht. Deze dus.

 De tentoonstelling is voor bij dus nu kan ik wat plaatsen.






 
Ik heb nu ook  alle tijdschriften door gespit en ook daar nog wat ideeën in gevonden.
Zoals deze.
Hij heet "Hugh and kisses". Hij heeft dezelfde blokken als de "Mrs Williams".
En wat dachten jullie van deze.
 
 


















En deze onderstaande quilt, een leuk idee om je mandjes te verwerken.

 En deze rechts een mooie Medallionquilt.


 
Bij deze twee kun je lekker alle scraps kwijt.












Dat was het voor deze keer.
Houdoe.

1 opmerking:

  1. Weer lekker veel inspiratie heb je gekregen. En je foto's zijn mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen