vrijdag 19 augustus 2016

Inspiratie

Van mijn quiltmaatje heb ik een tijdje geleden een berg tijdschriften gekregen om lekker door te bladeren en eens wat inspiratie op doen.
Het zijn vooral Amerikaanse tijdschriften.
Quilter"s News letter magazine
Quilters Today
McCalls Quilting
Quiltmaker
Quiltworks etc.
Ze zijn al wel wat ouder maar er staan prachtige patronen in.
En dit is nog niet alles wat ze bij mij heeft achtergelaten. Ik heb al een stapeltje apart gelegd, die ik wil bewaren.
Natuurlijk ga ik deze inspiratie met jullie delen.

Dit vond ik weer eens wat anders. Ik maak van datgene wat ik mooi vind een foto. Dan hoef ik niet alles te bewaren en kan ook iemand anders ervan genieten.

 Ook zo mooi. Helaas heb ik niet alle delen kunnen vinden maar met een beetje tekenen moet dat wel lukken.
 Allebei, boven en onder lekker scrappy. Weer een fotootje.
En dan deze blauwe. Ik maak niet vaak gebruik van blauw maar dat gaat vast wel veranderen.


 
 De twee onderste hebben van die mooie zachte kleuren.


                                           Het kan niet missen weer mandjes gevonden.

 
 
 Van een aantal heb ik ook het patroon. Zoals van deze bovenste.  Mijn handen beginnen al te jeuken.
  Eerst de stapels wegwerken met boeken en tijdschriften. Binnenkort meer inspiratie.
                                                                   Houdoe.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk om door al die bladen te snuffelen het 'gevaar' is altijd, vind ik, dat je aan 100 en 1 nieuwe dingen wil beginnen:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat klopt. Ik vind heel veel dingen leuk en wil graag van alles proberen. Dus ik heb inderdaad nog al wat projecten liggen en in mijn hoofd zitten.

      Verwijderen