zondag 20 maart 2016

Ik kan het niet laten

Afgelopen week weer gezellig naar de Dear Jane Bee geweest. Ja, en ook nog wat gepatched. Maar wat erger is er lagen stof stalen. Diegene die hier regelmatig lezen weten dat ik daar helemaal lyrisch van kan worden.
Ik had er twee meegenomen. Helaas was de drang zo hoog dat ik er niet van kon slapen en toen ik dan ook de volgende dag thuis kwam van mij werk hield ik het niet meer en dan is dit het gevolg.


Ik kan er niet van slapen. Voor alle stalen heb ik al wat bedacht. Ik heb al mijn boeken weer vast gehad en ben niet te stuiten in het maken van plannen. Van de bovenstaande stofjes wil ik bloemenmandjes gaan maken. Zoals deze die nu in de quiltwinkel hangen. Patroon komt uit een oude Ariadne.
                                              En voor de onderstaande stofjes.

Dacht ik eerst aan een Log Cabin maar deze vond ik ook wel leuk. Gezien op de ik denk de laatste beurs in Velthoven. Door wie hij is gemaakt geen idee.


  Alleen diegene die al gebruikt heb zijn de stalen voor Kerstmis

                             Ik ben met het patroon van Birdhouse begonnen. Kon het niet laten.


En dan kun je toch ook die kerst stalen niet laten liggen.
Ben wel selectiever geworden.
Er waren er nog veel meer waar het water me van in de mond liep maar die heb ik niet meegenomen.
Nog een prettige zondagavond.
Houdoe

1 opmerking:

  1. Wat zijn dat leuke stofjes, ik kan me voorstellen dat je daarvoor bezwijkt. Maar die staaltjes, komen die uit een quiltwinkel of van een groothandel? Fijne week nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen