donderdag 10 maart 2016

AFFO

Ja hoor, ondanks de studie toch tijd gevonden om deze af te maken.
Ik heb het niet helemaal zelf gedaan. Ik heb hulp gehad vanuit Dreishor.
Ik vorig voorjaar de Gossip bij de Quiltster zien hangen helemaal machinaal doorgequilt.
Zo Mooi.
Wil ik ook dacht ik.
Als een speer ben ik deze toen gaan maken of in ieder geval, wat ik er nog van moest maken.
Mijn streven was om hem voor september, voor mijn studie begon in elkaar wilde hebben zitten.
Nou, dat lukte.
Daarna alles naar Marcha gebracht en zou  ervoor zorgen dat het goed kwam.
Hier is het resultaat.
Ben er heel blij mee.
Nog even een paar close upjes.

 
 


En dan het gevaar als je in een quiltwinkel komt. Ik zag een heel mooi patroon.
Christmas blessings  van Birdhouse.
Tja en dat blijft dan een beetje hangen tussen de oortjes.
Wat me door mijn studie heel goed is gelukt, de quiltwinkel  ontwijken,
EN GEEN STOFJES TE KOPEN.
Werd nu een beetje moeilijk maar gelukkig bood mijn verjaardag uitkomst.
Volgens manlief mocht ik zelf wat uitzoeken. Jullie snappen het al.
 
Het was de laatste komt van Marcha van de Quitster.
En dan duik- tenminste ik wel-ik in mijn voorraad stofjes.
Ik het patroon eens goed bekeken en blijken er stofjes van Tilda in te zitten, en laat ik nu een aantal van diezelfde stofjes hebben.
                                     En dan de andere stofjes erbij gezocht. Zo leuk om te doen.
                                                                         
 Kijk maar. Ik kan beginnen.Helaas zometeen eerst weer naar school. Ook leuk.
Nou, dat was het weer. Ben afgelopen week ook nog even bij Nelleke mijn quiltmaatje geweest en daar ook weer iets leuks gezien maar dat is voor een volgende keer. Zij gaf me wel een idee voor mijn nieuwe bedquilt waar ik een opzetje voor had gemaakt. Alleen moet ik daarvoor naar de quiltwinkel. Ik hoef jullie niet uit te leggen wat er dan gebeurt. Eens kijken of ik deze uitdaging aankan. Jullie horen er nog van.
                                                                  Houdoe.
 

2 opmerkingen:

  1. Hallo Willy ik heb je quilt gezien en kan zeggen dat het een plaatje is ook heel mooi doorgequilt wat je altijd maar moet afwachten als je het uit handen geeft.Durf ik te vragen wat je in de quiltwinkel ging halen???Ik wacht op mn quiltmania om te gaan en hoop dat ook ik het kan weerstaan om niet te veel mee de deur uit te nemen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is de Gossip mooi geworden. En goed dat je zo bezig bent met je studie. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen