maandag 28 december 2015

lang geleden

Das lang geleden.
 Wat?
Dat ik hier een berichtje plaatste.
Reden?
Druk met mijn studie. Die overigens, tot mijn grote verbazing leuk is. Waar ik veel van leer, wat natuurlijk de bedoeling is en naar school gaan helemaal niet erg is, want we hebben een hele leuke groep. We lachen veel, hebben allemaal last van onze zenuwen en vinden veel steun bij elkaar.
En nu, nu heb ik even "schoolvakantie", ik kan het echter maar moeilijk los laten.
Ik heb de afgelopen weken toch stilletjes het quilten weer opgepakt. Er komt toch geen bal op tv. Tenminste niet iets wat ik leuk vind, dus wordt de quiltkast zo af en toe weer open gedaan en worden er weer steekjes gezet.
Studie heeft 1 groot voordeel. Ik heb geen zin om aan iets nieuws te beginnen, dus ga ik verder aan wat bestaande projecten. Die heb ik genoeg.
Terwijl ik vanmorgen de verschillende blogs weer zat te lezen waar sommige een rijtje maakte van wat ze het afgelopen jaar hadden gedaan. Ben ik ook eens gaan kijken.
Mijn lijstje van vorig jaar.
Scrappy rose, is de afgelopen weken toch weer wat grote geworden.
De zaagtandjes, ook weer een paar gemaakt. Is makkelijk want ze liggen klaar in een mapje, dus kan ik gelijk gaan beginnen.
De grote sterren quilt. Ligt half doorgequilt klaar.
De Stonefield ben ik mee gestopt. Nog eens bekijken wat ik met de blokken ga doen.
Bloemenstaaltje is klaar. Gequilt en wel.
En mijn Gossip, Jaah die ligt bij Marcha van de Quiltster en hij is klaar. die ga ik dus binnenkort ophalen. Ik vond haar Gossip zo mooi doorgequilt dat ik die van mij naar haar heb gebracht. Ben dus heel benieuwd naar het resultaat. Ik moet nog even geduld hebben want ze is gesloten.
En dan, ik heb het in mijn vorige berichtje al geschreven dat ik toen aan iets nieuws wilde beginnen. Dat heb ik maanden geleden ook gedaan. Iets wat lekker pakt en ik ook zo weer weg kan leggen.
Tja, de Trick or Treat quilt is het geworden. Met een wittige achtergrond. Ik moet nog even bekijken of ze allemaal witte achtergrondjes gaan krijgen. Ik denk van wel.
Er staan er nog wel wat op mijn lijstje waar ik niks aan heb gedaan, helaas.
Er komt een nieuw jaar aan.
Wie weet????
Voor iedereen een fijne jaarwisseling.
Houdoe
 

2 opmerkingen:

  1. Voor jou ook een fijne jaarwisseling.
    Je bent met een paar leuke projecten bezig.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je studie je zo bevalt en ja, jij hebt ook een behoorlijk lijstje waar je mee bezig bent en nog vooruit kunt. Maar wel erge leuke projecten vind ik. Een heel goed 2016 wens ik je verder. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen