maandag 31 augustus 2015

GELUKT



Het is gelukt. De Gossip is klaar. Nu zullen jullie denken en waar is die rand dan.
Als ik de rand erom heen maak kan ik hem niet op de plaats hangen waar jullie hem nu zien hangen.
Dus komt er alleen nog een biesje om en nee ik ga hem ook niet zelf door quilten.
Ik heb bij Marcha in Dreischor haar Gossip zien hangen en die is zo mooi door gequilt dat ik hem daar ga laten door quilten.
Dus voor mij is hij klaar.
Weer een plekje leeg op mijn lijstje.
Ik heb er de afgelopen weken hard aan moeten trekken want ik begon er steeds minder zin in te krijgen. Maar doorgezet en gelukt.
nog even wat foto's om het verloop te zien.
Komen ze.


Tja, en natuurlijk heb ik een hoop ideeën  over wat ik nu ga doen. Lig er al weer een paar nachten wakker van. Vooral over de kleuren die ik wil gaan gebruiken.
Trick or treat mandjes. 1 van de patronen van Jeanneke.
Of een van de patronen die ik uit de oude tijdschriften van Nelleke heb gehaald.
Het wordt er in ieder geval 1 die ik makkelijk kan pakken en wegleggen.
Ook heb ik besloten om de Stone field te laten voor wat hij is.
Mooie quilt, absoluut maar heb er niet zo'n zin meer in.
Nu twee bakken stoffen leegruimen en misschien aan iets nieuws beginnen.
Het zal me waarschijnlijk nog wel wat slapeloze nachten kosten. Maar ach je kunt maar ergens van wakker liggen toch.
Liever van quilts dan van knallend onweer.
Jeetje wat ging het vannacht tekeer hier in het Brabantse land.
Zo ik ga eens snuffelen tussen mijn stofjes. Fijne dag allemaal.

Houdoe.

4 opmerkingen:

  1. Wat is dit een vrolijke en mooie quilt geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Willy je hebt nog flink de turbo aangehad om de quilt af te hebben en de resultaten mogen er zijn heel mooi geworden en het zal zeker een plaatje zijn als hij op zn plaatsje zal hangen.Je hebt me ook nog aangestoken om door te gaan ik moet nog twee randen maken plus dat ene blokje nog veranderen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je een plekje hebt om hem op te hangen. Hij is veel te mooi om op een stapeltje te belanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die ooi geworden en zo fleurig. Ja en nu op naar het volgende. We lezen wel wat het gaat worden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen