donderdag 28 mei 2015

Dear Jane momentje

Ja hoor, ook deze weer even opgepakt. Vorige week op de Bee rij K eraan gezet.

                                                Maar dat is nog niet alles.
Ik was gewoon even lekker bezig en met nog twee blokken te gaan was ook rij A afgemaakt.
En toen begon het moeilijk te worden. Want ik wilde doorzetten. Alle blokjes aan elkaar gezet.
En rij L getekend, geknipt en met freezer paper beplakt. Dus nu ligt er weer een nieuwe rij in zakjes klaar maar die laatste rij zat er nog steeds niet aan. Vanavond even doorgezet en ja hoor ook die zit eraan.
En alles op de foto gezet en wat blijkt, heb ik hem verkeerd op gehangen.
Rij A zit nu helemaal links. Ach ja wat maakt het uit. hij zit eraan.
PPfft.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de volgende klaar is.

Nog twee rijen te gaan van het middenstuk
         Zou het dan misschien toch lukken dit jaar het middenstuk af te krijgen.
                                          Wie weet ???  Ik houd jullie op de hoogte.

                                       Fijn weekend en Houdoe.

4 opmerkingen:

  1. op en dag is ze klaar. mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gaat die worden! Het maakt toch niet uit of die dit jaar of volgen jaar klaar is, als je er maar met plezier aan bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk lukt dat dit jaar, straf schema opstellen en doorwerken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie Dear Jane! En wat ben je al ver!

    BeantwoordenVerwijderen