maandag 6 april 2015

Mijn lijstje heeft een AFFO.

Nog niet zo lang geleden heb ik een lijstje gemaakt met de quilts waar ik aan bezig ben.
Nou , ik kan er 1 afstrepen.
Jazeker.
Na weer ziek te zijn geweest. Onvoorstelbaar 2 x achter elkaar. En ja  geen zin om weer aan iets nieuws te beginnen werd het tijd voor mij om wat af te maken en wel deze.




Er zit zelfs een etiket op. Ik ben op 30 september 2012 begonnen met staaltjes stof. Ik was helemaal weg van allerlei rozen stof.
In de quiltwinkel hadden ze allerlei stofstaaltjes.  En daar heb ik dus deze quilt van gemaakt. Die nu helemaal AF is.
Op naar de volgende.
Nu heb ik de sterren opgepakt om verder door te quilten.
Het volgende doel.
Eens kijken of me dat met deze ook gaat lukken.
1 Ster had ik al gequilt. Nu ben ik met nummer 2 begonnen.
Nou dat was het weer voor vandaag.
ik zal mijn best doen om hier vaker wat te schrijven.
Houdoe.

5 opmerkingen:

  1. Mooie quilt is het geworden,vind je sterren ook prachtig,succes met het doorquilten.groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden.
    Lekker he als je wat kunt afstrepen van je lijst(je)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willy de quilt is mooi geworden en je bent het nieuwe jaar goed begonnen door al een quilt af te hebben.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig geworden!!!en wat een schattige stofjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig geworden!!!en wat een schattige stofjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen