zondag 26 april 2015

heel veel leuke dingen

Zoals samen met mijn zus een paar dagen naar Zeeland.
Zij had nog nooit gekampeerd, houdt er ook niet van, maar okee. De jongste- ik dus- heeft een week vrij en wil graag naar de camping in Zeeland en dus gaat ze mee.
En wat hebben we gedaan. Heeeeel veeel gekletst, we waren nog nooit met z'n tweeën weg geweest.
Zij nog nooit zonder haar man. En het was reuze gezellig. Lekker geshopt, geboft met het weer al waren de nachten koud samen gefietst, gewandeld en lekker gegeten. En gequilt.... nou nee geen tijd gehad.



















En toen ik gisteren thuis kwam van mijn werk. We hebben ook dezelfde baan, alleen allebei op een andere locatie maar wel bij dezelfde stichting.
Stond er een heel lief bloemetje op mij te wachten van haar.
Mijn dag kon niet meer stuk.
En ja ik heb de afgelopen weken nog wel wat gedaan.
Zoals een nieuw boek gekocht.
Deze dus.
Ik heb het eerste boek ook van haar maar het lijkt wel of de stukjes almaar kleiner worden. Ik weet het niet misschien maar vergroten.
Maar eerst weer door quilten.


Ik heb nu twee sterren klaar en ben aan nummer 3 begonnen.
En heb al een beginnetje gemaakt met iets nieuws wat ik op het net heb gezien maar waarvan ik nog niet weet of ik er mee doorga. Ook nog een Dear Jane blokje afgemaakt. Nog twee te gaan en dan heb ik weer een rij af. Maar ja dat zal weer wel even duren.
O ja en ook nog zelf een bloemetje in elkaar geflanst.
Gezien bij een tuincentrum. Wat hout en een paar bloemen. en een eenvoudige vaas.



Fijne week allemaal.

Houdoe.







1 opmerking:

  1. Wat een leuke ervaring zo met je zus. En het heeft jullie beiden goed gedaan. Wat zijn die sterren mooooooooiiii die je aan het maken bent. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen