donderdag 12 februari 2015

6 dagen vrij en dan.......

Ja, en dan, dan wordt je ziek. Echt ongelooflijk. Ik had zo'n zin om veel te doen. Vorige week vrijdag begon het al. Manlief was ook al ziek geweest en toen was ik de pineut.
Balen, balen en balen.
Stomen, snotteren, veel hoofdpijn, veel slapen, sprayen en hoesten. En pas vandaag voel ik me weer een beetje mens. En morgen, ja morgen mag ik weer werken.
Dag vrije dagen.
Dus wat ik jullie laat zien is van het begin van de week.
toen heb ik nog wat door zitten pitten. Dat lukte nog.
Na mijn biecht vorige keer deze weer opgepakt en eerlijkheid gebied mij te zeggen toch weer leuk om door te pitten. Het begint ook al wat op te schieten.
Zoals jullie weten ben ik ook aan het haken. En ook hier wat afgemaakt. Een lekkere stola/sjaal.

Ik had hem al even liggen maar hij moest nog geblockt worden. Dat is nu ook klaar.
En ben ook aan weer wat nieuws begonnen. Hij staat als deken  bij Dropsdesign maar ik maak hem als sjaal.
Het is gemêleerde wol, met veel groen maar verder ook allerlei andere kleurtjes erin.
Daar kan ik weer even mee vooruit.
Zo makkelijk als je tv zit te kijken.
Dat was het weer voor deze keer.
Houdoe.

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer opgeknapt bent, soms heb je pech!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh....nou ik denk (en hoop natuurlijk) dat je daarna weer lekker opgeknapt bent...want het is alweer een aantal weekjes geleden...maar het blijft een ontzettend sneu verhaal...ah....al je vrije dagen weg! Je shawl is echt super mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag jouw vingerhoedjesquilt zojuist voorbij komen. Prachtig. Ik ben er ook aan begonnen, vandaar mijn vraag: zou jij misschien wat rode scraps uit jouw voorraad willen verkopen? Ik maak voor het eerst iets met veel rood en heb weinig variatie in die kleur. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen