vrijdag 30 januari 2015

confrontatie

Ja, ik ben/heb afgelopen week te maken gehad met een aantal toch wel pijnlijke confrontaties.
Pijnlijk voor de geest wel te verstaan.
Welke? Nou deze.
Ik ben de uitdaging aangegaan en heb een lijstje gemaakt van wat ik heb liggen.
Daar komt tie.
Hopelijk is hij te lezen.
En ik ben gaan opruimen. Heb een nieuwe ladekast gekocht en deze gevuld met.......


 stofjes en stofje,s rode, roze, bruine, paars, groen, zwart geen foto van, en blauw. Is niet helemaal mijn kleur maar heb er veel van gekregen.



En toen vroeg manlief of ik   hem al gevuld had. Die schrok zich helemaal wild want dit is nog niet alles. Ik stop met kopen en ga eens wat afmaken, zeg ik met rode wangetjes. En nee dat is niet van de kou.
Ik durf bijna niet te vertellen dat de bakken waar dit uitgekomen is nu voor een gedeelte gevuld zijn met haakgaren. OOK ZO LEUK om te doen.
Maar alles is weer lekker ordelijk en ook de huiskamer is nu opgeruimd. Nu mag ik weer beginnen. Met leuke dingen maken.
Zoals deze.
 En deze.

Volgende week heb ik extra vrij dus kan ik me gaan uitleven.
Eerst nog een weekendje werken.
Houdoe.

8 opmerkingen:

  1. Jaja je lijstje hihi ik maak er maar geen komt veel te veel op te staan :-)
    Wat een super kast heb je gekocht, en al die stofjes zo mooi op kleur , ik zit helemaal te watertanden .
    Wens je een heel fijn weekend toe.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha heel herkenbaar, Wat een leuke ladenkast, je had er beter meteen twee of drie kunnen kopen misschien? Ik heb, op zo'n zelfde moment van inzicht in mijn voorraden,een paar jaar geleden besloten voorlopig alleen in eigen kast te winkelen. En nu lijkt die nog net zo vol als toen....ik kan nog jaren vooruit....ik ben bang dat alle quilters hier wel last van hebben. Ik ga ook maar eens zo'n lijstje als dat van jou maken, anders loopt het nog uit de hand....groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach voor wat het waard is........ het is hier niet anders hoor! Adem in adem uit, het is een investering! Heerlijk, geniet er vooral van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk blogje, het klinkt allemaal zo bekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel bekend zo'n lijst met allerlei tops die gequilt moeten worden en projecten die nog af moeten. En wat is het een mooi overzichtelijk kastje voor de lapjes! Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk blogje. Ik zit hier ook te glimlachen. Heel herkenbaar. Fijn weekend en groetjes van Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Willy het lijstje valt toch wel mee je moet het is omdraaien inplaats van wat je af wilt maken er is naast zetten wat je nog maken wil dan zal het lijstje wel veeeeel langer worden.Alle gekheid op een stokje als we gaan winkelen houden we voortaan onze portemonees in de gaten.Je hebt wel een mooie kast gekocht voor je stofjes ik zal hem wel eens in de komende tijd komen bewonderen maar dan bel ik je wel van tevoren.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke voorraad, jammer dat niet-quilters dat niet echt kunnen begrijpen. Mooie ladekast heb je, misschien 2 kasten beter geweest lol. Vind je hexagonnen erg mooi. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen