woensdag 3 december 2014

even updaten

Even updaten. Wat ik heb gedaan. Ben met Nelleke naar de beurs in Nieuwegein geweest. Een leuke beurs met vele kleine winkeltjes. En daar vond ik wat patroontjes en twee panels. Met het bovenste was ik heel blij. Ik heb van deze serie een hoopje stof stalen liggen en wist niet goed wat er mee te doen. Dat is nu opgelost. Ik kan aan de slag. En nog twee patroontjes van Farm Yard gekocht.   Het onderste panel daar kon ik geen weerstand aan bieden. ik zocht hem net op om een foto te maken en ineens kreeg ik een helder moment. Ik denk dat ik er kleine log cabins omheen ga zetten. Lekker zoetsappig.

Maar eerst doorpitten van mijn sterren. Wilde ik eerst onder het naaimachine laten doen maar ben er nu toch zelf aan begonnen.
 En ook aan mijn Dear Jane heb ik weer wat gedaan. Sorry voor de vreemde stand van de foto.
 En de onderstaande  foto nog gemaakt op de tentoonstelling in Nieuwegein. Was er weg van.
Ben ook al aan wat kerstversiering begonnen.
Maar de boom moet nog even wachten.
Nou vanmiddag lekker vrij dus ik kan weer aan de knutsel.

Ik heb ook bij 't Gearhuys nog een advents borduurkalender gekocht. Die heb ik al uitbesteed aan mijn zus.
Zij borduurt graag en ik wil gewoon veel te veel maken en dan komt het nooit af.
Ben wel benieuwd hoe ver ze is.
Houdoe.

1 opmerking: