vrijdag 24 oktober 2014

Woudrichem

Afgelopen weekend met Nelleke naar Woudrichem geweest. Wat is dat toch altijd een mooi vestingstadje.
Maar wij gingen voor de quilttentoonstelling.
Er hingen er niet zoveel dan twee jaar geleden. Maar dat mocht de pret niet drukken.


Medaillons quilts zoals deze hieronder zo bijzonder mooi.
Ik vind het altijd mooi om naar te kijken.
Ik zie elke keer weer wat anders.




 
Wat je al niet met randstoffen kunt doen.
En laat ik die nu net in mijn kast hebben liggen.
                  Deze was van de vier seizoenen.

Ik zelf ben van de bloemetjes.
En dit patroon heb ik al vaker bekeken


En deze, die vond Nelleke heel erg mooi.
Vandaag ook nog naar Veldhoven geweest maar daarover van de week meer. Was ook weer heel mooi. Maar er zullen nog wel een aantal mensen gaan en ik wil niet alles al verraden.
Houdoe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten