maandag 13 oktober 2014

kopje thee

Mijn kopjes thee zijn klaar voor gebruik.
In twee delen. Kreeg ze bijna niet op de foto.
 


Toch nog geprobeerd. Het kan ermee door.
Ook nog een boek gekocht. Ik kon het niet laten liggen.
Met daaronder 1 van de vele quilts uit het boek die ik erg mooi vind. Volgens mij zijn de foto's niet bijster geweldig. Maar ala.
En dan nog een oudje waar ik weer aan ben begonnen. En hopelijk nu af maak.
Maar je weet het nooit bij mij.
Dit is ster nummer drie en aan nummer vier ben ik ook al begonnen als die af is kan ik ze aan elkaar gaan zetten. Als ik ze bij elkaar leg zijn ze wel mooi.
Van het weekend wil ik nog naar Woudrichem. Naar de tentoonstelling van schering & inslag.
Een goed begin van een weekje vakantie.
Ik zal proberen foto's te maken.
O ja en Veldhoven staat ook nog op mijn lijstje. Wat een luxe.
Twee quiltuitjes in 1 week.
En nu aan de koffie of eigenlijk thee, met nog wat zelf gebakken appelflappen.
Houdoe

 

1 opmerking:

  1. Vrolijke kopjes :-) Ik ben ze ook aan het maken. Hij is zo leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen