zondag 17 augustus 2014

sterretjes

Ik heb me weer eens op mijn sterretjes gestort.
Ik had nog een voorraadje liggen en die zijn nu bijna allemaal op.
Dus ook hier moet ik weer voor gaan knippen.
Nog een paar van dichtbij.
Als ik hem zie wordt ik weer helemaal vrolijk.
Toch gaat het even duren voordat ik er weer aan begin. Er zijn zoveel verleidingen op het WWW.
Ik moet me bedwingen om niet weer aan iets nieuws te beginnen.
Maar ik ben vast niet de enige die daar last van heeft.
Ik ga weer wat prullen.
Houdoe

3 opmerkingen:

  1. Daar hebben wij allemaal last van.Maar wat wordt je quilt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je sterrenquilt erg mooi worden. En de verleidingen zijn er om een beetje aan toe te geven? Veel plezier met het patchen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi... ik zit gewoon te kwijlen! (Gelukkig dat niemand me kan zien zitten) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen