zondag 3 augustus 2014

Patchen

Vandaag en gisteren lekker bezig geweest aan mijn Stonefield of wat er  op lijkt.
Ik heb er geen patroon van dus teken ik alles zelf.
De blauwe cirkels zijn van Clover en die gebruik ik heel veel. De blokken zijn 15x15cm.
Een mooie maat en met ruitjespapier kom ik dan een heel eind.

En sommige blokken vind ik gewoon leuk om te maken of daar geef ik zelf een draai aan.
Dit vind ik een heel lief blokje en onder zie je al de blokken die ik heb gemaakt.
Nu weer aan de slag met stofjes uitzoeken, blokken tekenen, knippen  en uiteindelijk alles weer in elkaar zetten. En dat duurt weer even. Vandaag mijn laatste vakantiedag. Morgen weer aan de slag.
Nog en prettige zondag .
Houdoe.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind alle blokjes van gezellig.Ik geef ook als het een eigen ding aan een blokje.Zo wordt je quilt echt alleen van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is leuk hoe jij je eigen look a like stonefield maakt! Ik trappel van ongeduld om te beginnen maar jij maakt je eigen versie. Heel leuk. Nog even verder op je blog gekeken die cake inspireerde mij. Ik ga zo naar de markt en ga je cake eens proberen na te maken. Bedankt voor je blogje en je tips. Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen