woensdag 11 juni 2014

geslaagd


Ik wil even met jullie delen dat de oudste is geslaagd voor zijn kader opleiding.  Hier nog erg klein maar ook in Zeeland gemaakt. Kleine kindjes worden groot.
Op naar de toekomst.

Wat ik zoal gedaan heb de afgelopen weken. Eigenlijk niet zoveel. We zijn lekker een aantal weekeindes naar Zeeland geweest. En wat hebben we genoten. Maar geen quiltwerkje vast gehad.
Wel samen met de jongste de kunstroute in Oostkapelle gereden. En daar waren wel wat quilts te zien.
 Dit schilderij, helaas al verkocht was erg mooi. Maar op deze was ik wel verliefd.
En ook het onderstaande was erg mooi om te zien.
Ook abstracte kunst was te zien. Genieten met een grote G.



Weer bij iemand anders quilts en Temari ballen.
De quilts waren er veel met shasiko en deze lijkt een clamshell. Nee, gezichtsbedrog het bleek een dronkenmans- pad te zijn. Zo mooi in elkaar gezet. En dan die ballen wat een werk. Prachtig om te zien.

Het leuke was dat je overal bij de mensen thuis kwam, in hun tuin, bij hun huisje. Er waren ook een paar brocante adresjes. Zo leuk al die tuinen en al die mensen met hun passie.
Echt genieten. en dan al dat mooie weer en lieve mensen om je heen wat wil een mens nog meer. Het is leuk om te zien dat er in zo'n klein dorpje zoveel creatieve mensen wonen.
Ik ga feesten manlief is Bossche bollen halen.
                            Houdoe
 

 

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zoon is geslaagd, gefeliciteerd! Feestje....
    Leuk uitstapje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Willy proficiat met jullie Jan hij kan nu gaan doen waar hij naar uitkeek.Ik miste je al op je blog maar nu zie ik wel waar je bent geweest ik hoop dat je veel inspiratie opgedaan hebt je laat tenminste weer mooie werkstukken zien.Laat de bossche bollen maar goed smaken.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie zoon, onze dochter is vandaag ook geslaagd. Zeker een spannende dag! Mooie kunst laat je zien.

    BeantwoordenVerwijderen