woensdag 19 maart 2014

een bijzonder bezoek

Koninklijk bezoek op mijn werk. En daar ben ik best trots op. Koningin Maxima is op 1 van de locaties waar ik af en toe werk in de ouderenzorg op werkbezoek geweest. Op Youtube staan wat filmpjes, ik weet niet of ik dat hier mag wegzetten, heb het dus ook maar niet gedaan. Maar wil je meer zien dan weet je vast wel hoe dat werkt. Het was in ieder geval een heel bijzonder bezoek.
En ja ik heb ook nog wat quilterigs gedaan. Ik had de Mystery bijna opgegeven toen mijn quiltmaatje mij op andere gedachten heeft gebracht.
Met dit als resultaat.
De randen zitten bijna vast en de bloemen zijn geregen. Alles moet nog echt geappliqeerd worden.
En daar neem ik de tijd voor omdat dat niet zo mijn ding is.
En omdat ik heel veel heb gewerkt heb ik niet zoveel gedaan. Wel nog wat gekocht bij de Action.

Ik kon het niet laten liggen . En de wol koste 0.60 eurocent en het boek 4 euro. En er staan leuke dingen in het boek en heel duidelijk uitgelegd.

 

Ja, ja ik weet het wanneer denk ik ooit hier wat mee te doen. Misschien wel een ripple deken of zo.
Ze hadden heeeeeel veeeel leuke handwerkspulletjes. Dus ik vind dat ik me nog heb ingehouden.
Morgen lekker een dag vrij. Dat wordt vast genieten.
Houdoe.


1 opmerking: