zaterdag 15 februari 2014

veel te lang geleden

Veel te lang geleden dat ik wat van me heb laten horen. Wel. De badkamer is klaar en volop in gebruik. Ik heb mijn eerste prothese gekregen. Jawel. Eentje met varifocus. De vari is er maar de focus een stuk minder maar goed alles went.
en wat heb ik nu eigenlijk gedaan. Het volgende.
Veel sterretjes gemaakt en alles eens bij elkaar gelegd en dat ziet er nu zo uit. En ik heb er nog meer klaar liggen om te worden gemaakt. Afgelopen zomer aan de sterretjes begonnen en toen een tijd niets meer gedaan weer tevoorschijn gehaald. En ja hoor ik vond het weer leuk om te doen. Ook met het geel ertussen een kleur die ik niet zo snel gebruik. Maar geel heeft mijn hart gestolen en vindt het er wel voorjaarsachtig uit zien.
Ik lees ook overal de randjes van de week. Ik vind ze helemaal leuk. Wat blijkt was ik helemaal vergeten laat ik nu een randjesboek hebben. Van 1 steek tot 40 steken. Kijk zelf maar.
 Hier wat voorbeelden. Zou ik dan heel misschien ook maar mee doen of toch niet.
Nee. Toch maar niet en waarom niet, nou kijk ik ben toch ook aan wat nieuws begonnen.
 

Ik ben weer gaan haken. Ideaal om tijdens het schaatsen aan te werken. Ik ben hier geweest voor de haakkatoen http://www.wolboetiek.nl/
Een gezellig winkeltje en zij hebben ook een http://tantean.blogspot.nl/ doen ook gezellig aan veel dingen mee. En heel erg behulpzaam. Veel te verleidelijk allemaal. Het plan is om een kleine deken te maken om op het voeteneind van mijn bed te leggen. Ik zal wel zien.
Sorry, moet nu stoppen het schaatsen gaat beginnen.
Houdoe.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Willy mooi worden je sterretjes als je ze zo bij elkaar ziet.Ik had eerder gedacht dat je zou gaan borduren dan zou gaan haken,maar het is allemaal zo verleidelijk om te gaan doen.Ook wist ik niet dat in Etten een blog was van de wolboetiek ze zullen er mischien ook wel cursussen verzorgen ik zal straks eens lekker op mn gemak op de site gaan kijken.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk de sterretjes en mooi het borduur boek.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhh je sterretjes zijn ook super moooooi!

    BeantwoordenVerwijderen