vrijdag 28 februari 2014

feestje

Een dag met een gouden randje.
Vandaag een jaartje ouder geworden en wel 49. Op zich niets bijzonders maar samen met manlief er een gezellige dag van gemaakt.
Begonnen met een mooie bos.
Toen op stap naar Dreischor. Daar even lekker wat kadootjes gekocht. Ik had een primeur. De middelste rij stofjes waren net nieuw. En zo mooi.
Ik ben meestal niet van de blauwe stofjes maar ik heb afgelopen week nog een patroon gekocht. en daar wil ik deze stofjes in gaan gebruiken. Behalve dan het stofje helemaal links. Die is voor de Mysterie van Di Ford.

En afgelopen week heb ik aan van alles gewerkt. Hier een rij voor gemaakt.
Hier de blauwe boogjes en de ruitjes vastgezet, en de rondjes gemaakt.

En van deze begonnen de sterren aan elkaar te zetten.
 
En zo ziet mijn werkplekkie er nu uit.
 
Hoeveel kun je tegelijk maken. In mijn geval teveel.
Teveel tijd om op  Pinterest  te kijken.
En daar zie ik veel teveel mooie leuke dingen, met een hoog die wil ik ook maken gehalte.
Ach een hobby blijft leuk.
Fijn weekend.
Houdoe

5 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd! Zo te lezen heb je een leuke dag gehad en met al je mooie projecten verveel jij je zeker niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd, heerlijke stofjes en prachtige quilts! Leuk om zo je blo gevente lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd! En wat je werken betrft, het ziet er allemaal even leuk uit en de hoeveelheid is bij mij niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd.
    En succes met het verwerken van de nieuwe aankopen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Willy ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag.Prachtige aankopen heb je gedaan waar je weer heeeeeel veel uurtjes plezier aan gaat beleven.Ook je nieuw patroon is er weer een om van te smullen.Op het moment ben ik grieperig maar ik had me beter door jou kunnen laten besmetten dat was veel plezieriger geweest.Je dear jane word nu toch ook al een hele lap.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen