zondag 23 februari 2014

de tuin & patroon

Afgelopen week heerlijk in de tuin gewerkt en een toepasselijk patroon gekocht. Wat loopt alles al heerlijk uit.
Het voorjaar zit in de tuin.
De vergeet-me-nietjes.
En nog meer tuin nieuwtjes.
Ik kon het weer niet laten. Helemaal weg van het patroon
"Gossip in the garden".
Ik heb wat boeken  en patronen verkocht en een nieuw patroon gekocht.



En ook maar wat stofjes uitgezocht. Zoals jullie weten ben ik een fanatieke spaarder van stofstaaltjes. Dus maar even wat bij elkaar gezocht. Of het dit gaat worden, geen idee. Voor mijn gevoel moet er nog een wat pittiger kleurtje bij. Ik denk meer blauw. Ach ik zie wel. Eerst genieten van mijn nieuwe patroon. En weer verder met de andere quilts. Want ik heb er genoeg onder handen.
Nog een laatste tuinfoto,
En dan weer heerlijk aan het patchen.
Hebben jullie ook zo genoten van het schaatsen gisteren. Eigenlijk ben ik helemaal geen sport kijker maar schaatsen doe ik zelf ook graag en ik ben wel  trots op onze schaatsers. Waar een klein landje groot in kan zijn.
Fijne zondag.Houdoe.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen