zondag 12 januari 2014

Di Ford

Ja hoor. De kogel is door de kerk.
Ik ben begonnen met maar liefst twee quilts van Di Ford.
De AWS die Nelleke mijn quiltmaatje en ik samen gaan maken. Ik ben met het eerste blok begonnen.
Een hele uitdaging zullen we maar zeggen.
En daarvoor gaan we deze stof gebruiken van Paintbox. Ik heb twee meter dus hoop dat dat voldoende is.
Deze zit erop en heb ook al vastgenaaid en ben nu met de buitenste rand begonnen.
De buitenste bloemen en blaadjes waren een stuk moeilijker maar die zitten er nu op geregen  en moeten nog worden vast gezet. Het middenstuk wilde niet lukken maar ik denk dat ik dat ook heb opgelost.
En dan ben ik ook begonnen aan de Mysterie van Di Ford. Ik was het eerst niet van plan maar had voor mijn gevoel goede stof dat ik ook daar maar aan ben begonnen.
En ja hoor.
Ik kon het niet laten.
Gisteren naar Dreischor geweest. Ik hoef jullie niet uit te leggen wat ik daar heb meegenomen.
Nu was ik heel erg op zoek naar gele stofjes en die heb ik gevonden.
Kijk maar.
Ik heb ze al gebruikt voor mijn sterren. Die laat ik een volgende keer nog wel zien.
De Quiltster heeft een hoog dat wil ik hebben gehalte. En Marcha is ook zo aardig. Daar ga ik waarschijnlijk nog wel een keertje vaker langs.
Fijne zondag allemaal.
Houdoe
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten