dinsdag 31 december 2013

opruiming

Ik ben ook begonnen met "mijn" grote opruiming.

Ik heb mijn quiltkast uitgemest en weer opnieuw ingeruimd. Volgens mijn zus heb ik veel te veel stof. Zoals zij het zegt voor een KAPITAAL.
Ikzelf heb zoiets van, valt toch wel mee.



Netjes toch. Ik kan weer tegen.
Na de mandjes heb ik weinig meer gequilt, wel ben ik samen met Nelleke naar de opruiming geweest van de Quiltshop. Hier heb ik achtergrondstof gekocht voor de AWS van Di Ford.
En daar ben ik nu mee gestart.
Ik ga hem samen met Nelleke maken, dan heb ik iemand om op te steunen.  
 Maar eerst een nog groter karwei. De badkamer is aan de beurt. In het nieuwe jaar moet alles eruit. En krijgen we een nieuwe badkamer. Ook daar zullen we onze handjes aan vol hebben maar dat is dan ook het laatste. op nog wat kleine dingen na maar dat blijf je toch houden.
Fijne jaarwisseling.
Houdoe.

6 opmerkingen:

  1. Volgens mij heeft je zus gelijk:)

    Alle goeds gewenst voor t nieuwe jaar!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooohhhh lijkt wel een winkeltje. Wat veel mooie stoffen. Maar het ziet er weer keurig uit. Een heel goed 2014 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willie we kunnen weleens proberen om wat van je stofjes weg te werken aan ons nieuwe projekt maar ik vrees dat het dan nog niet zichtbaar zal zijn.En hoe moet het dan met onze koopuitjes op quiltgebied?Dus mijn advies voor het nieuwe jaar is gewoon genieten van de mooie stofjes.Verder een heel gelukkig nieuwjaar voor jou en je gezin.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij kun je een winkeltje beginnen, dacht ik toch dat ik veel stofjes heb.Maar ik heb maar 2 grote curverbakken met stof.
    Ik zeg geniet er van,je kunt nooit genoeg hebben.
    Een fijn 2014.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij kan er weer tegen. Succes met je badkamer. Dan krijg je met ander soort stof te maken!

    BeantwoordenVerwijderen