maandag 23 december 2013

Fijne Feestdagen

Bij deze wil ik iedereen fijne feestdagen wensen.
Maak er wat moois van.
Het maakt niet uit hoe je het viert, als jij je er maar goed over voelt.
Voor mij is dat met familie en gezellig eten en kletsen. Lekker onderuit op de bank en genieten van de vrije dagen.
Vandaag stond ik nog in de rij bij de supermarkt mezelf heerlijk te vermaken want ja, iedereen wil boodschappen doen en dat kan alleen vandaag. Maar in plaats van me te ergeren heb ik me vermaakt. hoe  zullen jullie denken. Ik mag het misschien niet zeggen maar ik heb me vermaakt met het kijken naar de mensen  die liepen te zuchten en te steunen want de rij was zooooooo lang.
Ja, dat kun je verwachten met zulke dagen. Gek he!
En op zulke momenten vind ik het leuk om naar mensen te kijken. Loop maar eens in een willekeurig pretpark en kijk dan eens naar de gezichten van mensen. Nou, die lijken vaak geen pret te hebben.
Eeuwig zonde.
Maar goed ik heb nog wat in elkaar gestoken voor de kerst. Bij een winkel bij ons in het dorp. Heel gezellig samen met mijn zus. Ook de krans hierboven heb ik zelf gemaakt.
En niet vergeten de Dear Jane Kerst Bee.
We hadden allemaal wat te eten gemaakt en juf Marij had wat werkjes voorbereid. Helaas hebben we niets gemaakt. Alleen gezellig gekletst en gegeten. Het onderste voorbeeld vond ik wel heel erg leuk.
Ik ga nu mijn ogen sluiten. Morgen nog een werkdag en dan vrij. Houdoe en fijne dagen.


3 opmerkingen:

  1. Jij ook heerlijke dagen, wij doen hier veel van het zelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps vergeet te zeggen dat je een prachtige krans gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willy voor jullie allemaal fijne feestdagen een pracht van een bloemstuk heb je gemaakt en je krans is ook wel blinkie blinkie in mijn straatje.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen