zaterdag 9 november 2013

Stella

Ik had het jullie al verteld dat als de mandjes bijna klaar waren ik weer aan wat nieuws mocht beginnen. En dat wordt "Stella".
Jullie kennen waarschijnlijk allemaal Jeanneke wel. Zij heeft het patroon gemaakt. Mijn randstof had ik liggen en wat bleek, het nieuwe groen wat sinds kort op een paar muren zit, zit ook in die randstof. Het winkelen kon beginnen.
En omdat ik voor mijn gevoel meer dan genoeg stofvoorraad
heb, heb ik alles weer eens op zijn kop gezet.



 






Helemaal naar tevredenheid kunnen slagen. Wat fleurige stofjes erbij en wat stalen erbij.
Misschien tijdens het maken nog eens in de bakken rommelen en ik kan gaan starten.
Een hele uitdaging. Komende week zal er nog niet veel van komen want mijn huiskamer moet leeg. De muren zijn bijna allemaal geverfd en nu moet de vloer geschuurd worden en opnieuw behandeld. En dat betekend schoonmaken komende week. Maar daarna kan ik rustig aan de slag.


Het knopen van de mandjes gaat ook goed het is een leuk werkje om te doen en het schiet lekker op.
Hier kun je zien hoe het eruit komt te zien. Het is mijn werkweekend dus kan ik dit mooi tussendoor doen. Even lekker ontspannen. Tot na de schoonmaak. Houdoe.

2 opmerkingen:

  1. Dat wordt erg leuk met die knoopjes. En met de nieuwe quilt komt het ook helemaal goed, dat zie ik nu al. Mooie stoffen is het beste begin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stofjes heb je uitgezocht voor een heel mooi quiltje. Jeanneke heeft ook een super quiltje ontworpen/gemaakt vol sterretjes, daar wil ik ooit eens aan beginnen.
    Dat knopen van je rode quilt zal wel sneller gaan dan quilten! Wat is hij leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen