maandag 4 november 2013

Het knopen kan beginnen

Mijn mandjes top is klaar.
En nu kan het knopen beginnen. Eerst gesandwiched met
spelden. En nu ga ik voor de eerste keer proberen of ik alles kan knopen.
Het origineel van Dorry is ook geknoopt.
Het volgende patroon ligt al weer klaar. Ik ga samen met Nelleke "Stella" maken maar eerst deze knopen. Tenminste dat is het plan. Ik heb al gewinkeld in mijn eigen kast en ik heb goed kunnen slagen. Maar daarover later meer.
Ik ga deze met rood knopen. Ben al gestart.
Tot de volgende keer.
Houdoe.

8 opmerkingen:

  1. Oooohhhhh ik ben jaloers. Ik heb ook het patroon, maar ik moet nog beginnen. Wat is die mooi geworden. Succes met het knopen. (Heb ik ook nog nooit gedaan)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moooi! Succes met het knopen. Dat is volgens mij best heel leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Succes met het knopen, ik moet ook maar gauw weer met mijn mandjes aan de slag! Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige top is het geworden, leuk dat je gaat knopen in plaats van quilten, ben benieuwd naar het effect daarvan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Willy je hebt eer van je werk de top is prachtig geworden.Ben benieuwd hoe het knopen gaat ik heb het ook nog nooit geprobeerd.Ik heb ook al in eigen kast gewinkeld en wat klaar gelegd maar nog niet eraan begonnen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaauw een mooie quilt.
    Zou je misschien kunnen vertellen hoe het knopen gaat? En met welk garen dit het beste kan ?
    Grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen