vrijdag 15 november 2013

en toch...

Ik zal even wat foto's laten zien.


 De garage en de hal.

De woonkamer ziet er nu zo uit. Muren geschilderd. De haard was eerst donker grijs en dat was op meerdere plekken in de woonkamer en dat hebben we vervangen door grijs/groen. En de vloer die was eerst zo van kleur.
 En nu ziet hij er zo uit. en dat is ook de rede dat heel mijn huis op zijn kop staat.



Toch nog een sfeerfoto gemaakt in de hal waar ik al mijn glaswerk heb weggezet ondanks dat alles op zijn kop staat heb ik ook hier weer ideetje door opgedaan.

En dit is de bijkeuken en ja inderdaad op de stoel ligt mijn mandjes quilt. Waar ik zo af en toe wat knoopjes in maak want ja wat als je 24 uur niet in je kamer mag en er iemand al twee dagen aan het schuren en plamuren is, en poetsen totaal geen zin heeft dan wil je toch wat te doen hebben. Dus mijn mandjes quilt knopen gaat voorspoedig. Vrij weekend voor de deur zaterdag soppen en soppen en soppen en zondag genieten van mijn nieuwe kamer.
Prettig weekend iedereen, Houdoe
 

2 opmerkingen:

  1. Het moet eerst slechter worden voordat het beter en mooier wordt,nu heb je mooi tijd om even te quilten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit staat ons ook te wachten en ik verheug me daar niet op.

    BeantwoordenVerwijderen