zaterdag 30 november 2013

echt klaar

Hij is af. Mijn mandjes quilt hangt in de keuken.

Ik weet nog niet goed of ik er nog wat knoopjes bij moet doen of kleine blouse knoopjes. Daar ga ik nog even over nadenken.
 Ondertussen nog een close-upje.
En nog een laatste. Ik ben blij dat hij af is.
In maart begonnen en nu af. Het knopen was erg leuk en best makkelijk om te doen.
Maar nu. Ik heb weer wat boeken verkocht en er weer andere voor in de plaats gekocht. Zoals deze twee.

De "Quilted Diamond" had ik al een tijdje op mijn lijstje staan en "Simply Charming" bleef ook aan mij trekken. Dus toen dacht ik als ik nu eens een paar boeken verkoop waar ik niets mee doe. Zo gezegd zo gedaan.
En dan nog een emotie aankoop. Ja, Dear Jane collega's ik heb het gedaan. Ik ga aan een nieuwe uitdaging beginnen. Jullie zullen denken waar heeft ze het over. Kort verhaal. Ik had gesolliciteerd om een nieuwe zorgafdeling mee op te starten, maar durfde niet meer. Wel aangenomen zei ik nee, na nog een paar gesprekken en hun blije reactie dat ik het toch wilde proberen, mocht ik alsnog gelijk aansluiten en ik, ik ben heel blij dat ik ja heb gezegd. Dus dames van de Bee ik ga het wel doen.
En dus heb ik diezelfde avond nog een boek in de quiltwinkel gekocht. En wel deze.
Er staan wel twee patronen in die ik al heb maar ook dit boek bleef aan me trekken. En nu, nu wil ik eigenlijk aan de AWS beginnen maar zit te wachten op het nieuwe mysterie van Di Ford. Eens even goed nadenken elke het gaat worden.
Fijn weekend allemaal.
Houdoe.

8 opmerkingen:

  1. De mandjes quilt is prachtig geworden. Wat heerlijk dat die nu af is. Ben benieuwd wat het volgende project gaat worden.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die rode mandjes.
    Succes met het volgende project.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige mandjesquilt is het geworden. Ik wens je heel veel succes met de uitdaging van nieuw werk, je werkt in een team heb ik de indruk, dus je doet het samen, dat komt best goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed van je Willie. Ik denk dat het een mooie tijd voor je wordt op de nieuwe afdeling. En je mandjes zijn inderdaad heel mooi, ik heb ze immers in het echt gezien!
    Tot ziens op de kerstbee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die mandjesquilt prachtig geworden. Dit is nog een WIM metje voor mij. Veel succes met de nieuwe zorgafdeling. Goed van jou!!!! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pracht van een quilt is het geworden en nu op naar weer een ander projekt.Fijn dat je een nieuwe uitdaging aangaat wat je werk betreft jou kennende zal dat best goed uit gaan pakken en ik wens je er dan ook veel succes mee.Je boeken zien er ook veelbelovens uit.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje, je mandjes quilt is prachtig geworden ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen