maandag 21 oktober 2013

Veldhoven

Een beetje een laat berichtje. Rede. PC naar z'n grootjes. Gelukkig vanavond een nieuwe geïnstalleerd. En nu kan ik weer spelen. Ook staat de kamer op z'n kop. Ik ben aan het schilderen. Nou ja, ik niet alleen ook manlief is druk in de weer. Eind November wordt onze houten vloer geschuurd en voor die tijd wilde we de muren geschilderd hebben. Met een lekker fris nieuw kleurtje. Schilderen vind ik wel leuk alleen dat schuren is een stuk minder. Maar ik vind de verandering die het weer brengt meestal leuk.
Ik laat nog wel wat foto's zien binnenkort.
Ik heb dus ook weinig tijd gehad om te quilten.
Wel samen met Nelleke naar Veldhoven geweest. Heel gezellig. Jeanet en haar quilts ontmoet.
En nog wat gekocht ook. Ik had me voorgenomen om geen stof te kopen en ja, geloof het of niet dat is bijna gelukt. Ik heb alleen dit gekocht. Wat de stof betreft dan.

 Ik heb bij Petra Prins dat wieltje gekocht wat op een radeerwieltje lijkt om het rasteren en het aftekenen makkelijk te maken. Ik alleen nog geen kans gehad om het te gebruiken.
 Zoiets wil ik rond mijn panel gaan maken maar een ster zou ook kunnen. De onderstaande quilt vond ik ook heel mooi, vooral door het kleurgebruik.

Deze sprak mij wel aan om het figuur wat er in zat en de onderste die vond ik mooi vanwege de kleuren en de bloemenstofjes.

Dat was het weer.
Houdoe

4 opmerkingen:

  1. Leuk je ontmoet te hebben, en dat wieltje, dat zit bij mij ook in de tas, lijkt me reuze handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was het wieltje spijtig genoeg vergeten. Je nieuwe lapje ziet er veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het rolwieltje ga ik ook zo bestellen.Want dat kan niet ontbreken.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was weer een leuk uitje dat we hebben gehad.Je kleine quiltje is toch ook een leukerdje er zit bij jou nog wel wat verborgen in de kasten heb ik wel gezien.Veel plezier met schilderen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen