donderdag 10 oktober 2013

patronen bibliotheek

Ja. Daar begint het op te lijken. Waarom? Mijn quiltmaatje Nelleke, heeft van een quiltster een hele hoop quilt tijdschriften geërfd. Dat is al weer een tijdje geleden en sinds al een behoorlijk tijd leen ik de tijdschriften en maak van diegene die ik heel mooi vind een foto en een kopie zodat ik en lekker kan kijken tussen mijn patronen en kan dromen van al die quilts die ik nog wil maken.
Ik laat jullie even wat zien.
 De meeste komen uit de Quilters newsletter.
Zoals deze. De Feed sack Fanafare.
Uit de QNM van maart 2005
 En deze de Pineapple punch.
Uit QNM 2009.
Dit patroon is ook op hun site te downloaden.
En goed te bekijken

 Quillers newsletter 1993

 Waar deze vandaan komt staat onder aan de bladzijde.
Een prachtige quilt.
 Ook komen er patronen uit de Quiltmaker en uit Quilting today.
En zo ontstaat mijn bieb.
Ik lig er al weer een aantal nachten wakker van.
Want wat nu als mijn mandjes klaar zijn.
Ik heb er weer 9 gemaakt nog 5 te gaan en met de vakantie voor de deur moet dat nu wel gaan lukken.
 Dit zijn ze. Moet er ook nog wel wat sterren tussen maken en dan wil ik hem gaan proberen te knopen.
Even volgende week aan Dorry vragen hoe dat moet.
Ja, volgende week lekker naar de beurs.
Ik heb eigenlijk niets nodig maar wie weet waar ik weer mee thuis kom.

En nog een laatste foto van weer een ster die klaar is.
op de beurs eens kijken of ze mooi garen hebben om deze door te pitten.
Nog een paar dagen werken en dan een weekje vrij.
Hopelijk zie ik jullie op de beurs.
Houdoe.

3 opmerkingen:

  1. Mooie mandjes en prachtige ster zeg........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige ster, om jaloers van te worden zeg!

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen