woensdag 30 oktober 2013

grote opruiming

Ja, het is dan wel geen voorjaar maar op de een of andere manier ben ik toe aan een grote opruiming.
Ik heb tijdschriften en boeken waar ik nooit  in kijk op de markt van het quilten gezet. Daar staan ook wat panels en patronen op. Zoals deze.

Een patroontje van Bobbin. Het is al wat ouder.
En dit  panel van Debbie Mum.
Ook wat borduren betreft heb ik er wat op gezet.
Ook al ga ik ooit met pensioen ik ga hier nooit meer de tijd voor vinden.
Je zult wel een beetje scheef moeten kijken.
Maar ook voor de koffiepotten heb ik geen tijd.
Het is zelfs zo dat de theepotjes bij mijn zus liggen. Met het verzoek of zij die voor mij wilt maken

Deze Kerstman heeft mijn andere zus al gemaakt. En die is heel mooi geworden. Die was niet voor mij maar voor haarzelf. Ik heb het patroon gekregen voor ooit. Er zitten ook kraaltjes op de krans.
Ik heb ook nog het alfabet uit deze serie. Die had ik zelf gekocht. Die ziet er zo uit.
Hij lijkt een beetje roze maar hij heeft echt hele mooie kerstkleuren. En omdat ik van merklappen houdt had ik voor deze gekozen. Ik had al wel een klein beginnetje gemaakt en toen is hij weer naar mijn zus verhuisd zoals er al een aantal borduurpakket naar haar zijn verhuisd. Ik ga toch maar eens vragen of ze hem nog afmaakt. Ik heb hem namelijk al een tijdje niet meer gezien. Het quilten staat even op een laag pitje. Mijn mandjes quilt moet nog 1 rij sterren en 1 rij mandjes en dan is hij klaar.
Het lukt me alleen even niet om eraan te beginnen. Misschien van het weekend. Ik houd jullie op de hoogte.
Houdoe
 

1 opmerking:

  1. Lekker hèzo'n opruiming. Het geeft je weer een beetje energie en overzicht op wat je nog hebt liggen en wilt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen