donderdag 29 augustus 2013

mandjes &.......

Een dag te laat maar ik heb toch weer wat aan mijn mandjes gedaan. Er zit een rij mandjes en een rij sterren aan.

Langzaam aan komt er telkens een rijtje bij.
Maar ik kom steeds in de verleiding. Een tijdje terug zag ik dit op het web.
Bij haar http://yellowrosequilts.blogspot.nl/ Helemaal verkocht was ik. Zelfs de kleuren vond ik helemaal geweldig. Ja, en dan kan ik eventjes niet meer zo goed slapen.
Dus aan de slag. Boeken opgezocht.
 En in dit boek stond er 1 die er wel wat op leek maar bij nader onderzoek bleek de blok toch net iets anders te zijn.

 Dan zelf maar gaan tekenen.

En dat lukte. Hij is 10 x 10 cm groot. En misschien doe ik er nog wel effen blokken tussen net als in het boek. Ik vind de naam ook zo mooi.
Delectable mountain. Ach en omdat ik er nog niet genoeg onder handen had. Ben ik het maar eens gaan proberen.
En dat lukte wonderwel.
Dus nu zo af en toe een blokje delectable mountain. Het plan was eigenlijk om deze op de vakantie te maken. Ik had al flink wat voorbereid en netjes opgeborgen.
In een mapje. Dan blijft alles lekker bij elkaar en kan ik af en toe van stof waarvan ik denk die hoort erbij een blokje maken zonder hele voorraden stof apart te leggen.
En deze heb ik zelf gemaakt. Niet in de vakantie, toen heb ik amper wat gedaan.

Zo ben ik nog wel wat meer projectjes begonnen. Sommige om te kijken of ik het leuk vindt. En ja deze was leuk. Die andere zijn voor een volgende keer.
Houdoe

2 opmerkingen:

  1. De mandjes van jou zijn zo mooi!! Je bent al een heel eind en dat met al je andere projecten... werkt zeker 's nachts door?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blokken. De mandjes zijn prachtig!! Hadden we het daar vorig jaar niet over bij Dorry? Zien we jullie zaterdag?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen