zondag 28 juli 2013

stars & lekker eten

Jullie kunnen zich misschien nog wel herinneren dat ik deze bij elkaar had gezocht.
 Ik heb er nu twee in elkaar zitten. En ondertussen weer aangepast. Het lijkt wel "zoek de verschillen".
Het patroon komt uit een oud quiltboek wat ik van Nelleke heb gekregen.Link
Dit is de eerste star. En heb ook al de tweede gemaakt
Dit is nummer twee. En ik heb ook een beginnetje gemaakt met de applicatie die erbij hoort. Alleen vind ik de achtergrondstof er absoluut niet bij passen. Dus daar moet ik nog een keertje achteraan.








Ook vandaag weer een nieuw recept uitgeprobeerd. En dat was erg lekker.
Het was een pasta salade die nog een klein beetje lauw warm was. Met z'n tweeën heel de schaal leeggegeten. Lekker met een stokbroodje erbij.

En ik heb heel de week al kunnen genieten van mijn frambozen. Elke dag een klein schaaltje geplukt om te voorkomen dat de vogels me voor waren. Beetje suiker erop en genieten.
En nog een paar zomerse foto's. Ik was net op tijd met mijn foto's, de papavers zijn de dag erop helemaal verregend, alhoewel de tuin heel blij was met de regen vond ik het wel jammer van mijn bloemen.
 Houdoe.

4 opmerkingen:

  1. Sehr schöne Sterne.

    Liebe Grüße
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Willy,ze mogen er wezen je sterren erg mooi maar een flinke klus met ze in elkaar zetten.Je pasta ziet er ook om te smullen uit evenals je frambozen.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie sterren. Zo mooi van kleur.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige sterren zijn dat! Hoe krijg je het voor elkaar, dat zou ik nou ook wel eens willen doen, ze zien er zo perfect uit!

    BeantwoordenVerwijderen