woensdag 15 mei 2013

weer mandjes

Weer van alles gedaan de afgelopen weken. Veel gewerkt. En ook de afgelopen dagen ineens zin om de tuin op zijn kop te zetten. En dat heb ik dus gedaan. HEEEEEL veel eruit gehaald, gescheurd en verplant en potten gevuld. Naar het tuincentrum gereden, weer ingeslagen en weer geplant. Ben nu zeer tevreden, nog - helaas vraag ik er nu om- een paar flinke buien regen erop en dan kan alles lekker gaan groeien. Heb veel Hortensia's ingeslagen. Daar ben ik namelijk een grote fan van.
En hanging baskets gekocht. Speciaal om mijn mandjes te showen.

 Ik heb ook nog zo'n basket in het roze met wit.
Totaal 3 mandjes gemaakt niet zo heel veel maar het is weer een begin.
 Ik ben ook nog verwend met moederdag.
Kreeg van mijn zonen een leuke cadeaubon. Jullie raden het al, van de quiltwinkel.
Mijn oudste wilde wel even weten wat ik er nu van ging kopen. Stof natuurlijk, was niet nodig volgens hem, er lag genoeg onder zijn bed.
Ja, dan val je even stil, toch. Humor volgens mijn puberzoon, en ik moet bekennen heb wel erg moeten lachen.


Heb ook een probeerseltje gemaakt. Was heel leuk om te doen. Hij is nog niet af maar wilde hem toch even laten zien.
Nu de tuin klaar is en met wat vrije dagen in het verschiet kan ik lekker wat gaan prullen, lezen en lekker koken. Er zijn weer verse asperges recht van het land ( uit de super vind ik ze niet zo lekker) dus met wat ei en ham en een sausje en niet te vergeten vers gesneden friet moet dat lekker koken vast wel lukken. En dan te bedenken dat ik een paar jaar geleden er niet aan moest denken om asperges te eten. O ja, en van het kookvocht heerlijke aspergesoep met zalmsnippers erin of een geprakt eitje met hamsnippers.
Houdoe.

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit, leuk worden die mandjes!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mandjes en asperges zijn heerlijk toch..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke mandjes en inderdaad asperges zijn heerlijk,... hier staan ze zeker 1x op tafel in de week,.. als ze er zijn moet je ervan genieten,..

    BeantwoordenVerwijderen