woensdag 17 april 2013

mandjes

Ik zat eigenlijk in een mandjesdip maar zoals ik al vertelde in mijn vorige berichtje had ik nergens veel zin in. Ik zag teveel mooie dingen en toch wilde ik nergens aan beginnen.
Door flinke rugklachten en het advies daarbij om het even rustig aan te doen, toch de mandjes weer opgepakt.
En nu wil ik het resultaat even laten zien. En dat geeft me gelijk weer moed om verder te gaan.
Ik heb hem op zijn zijkant hangen. Er moeten nog 5 rijen aan gezet worden. Maar die moeten nog geknipt worden en allemaal in elkaar gezet worden. In totaal 35. Ik heb er 3 klaar dus nog 32 te gaan.
Nog wat fotootjes van dichtbij.


Dat was mijn mandjes verhaal.
Houdoe

6 opmerkingen:

  1. leuk hoor , gezellig die rode kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk, mandjes en sterren! Leuke kleurstelling!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er al heel mooi uit! Schiet al lekker op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit wordt een prachtige quilt. Staat bij mij ook nog op het "wil-ik-nog-maken"-lijstje.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love basket patterns and Red!!
    It's my favorite. :))

    BeantwoordenVerwijderen