woensdag 3 april 2013

mandjes

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor al de goede adviezen over mijn vorige berichtje. Het heeft gewerkt.
Ik heb een nieuw binnenstuk voor de "Phebe" gevonden uit mijn voorraad.

Ik  ben eens gaan zoeken en vond deze nog in mijn voorraad. Ik heb hem erg lang bewaard omdat ik het zonde vond om hem te gebruiken.
Gelijk de eerste bies eraan gezet en de sterren erbij gelegd evenals de stof die ik al had gesneden voor de andere Ohio sterren. En de zin is weer terug. Heb alleen weinig tijd ivm. werken maar met een vrij weekend voor de deur kan ik me er nu al op verheugen.
En dan mijn mandjes. Daar heb ik  er ook weer een aantal van elkaar gezet.

Dit worden rij 3 en 4.
En daarna moet ik weer mandjes in elkaar gaan zetten.
Ja, en dan moet ik jullie toch weer wat nieuwe stof staaltjes laten zien.
Ik kreeg een mailtje van de quiltwinkel dat ze weer binnen waren.




 En ik kon het niet laten.
 De serie heet: Metropolitan Fair , Barbara Brackman. Ik kon ze niet laten liggen. Heb er al weer tig quilts van gemaakt, in gedachten dan. Daar zijn ze dan.
En daar kan ik dan weer niet van slapen.
Mocht iemand van jullie een goed idee hebben brand maar los. Ik wacht nog even met knippen omdat ik benieuwd ben wat er in het nieuwe boek van Petra Prins staat en ook het nieuwe boek van Di Ford heeft nu al een grote aantrekkingskracht op mij. Maar dat zijn geen onbekenden gevoelen voor een quiltster toch?
Ik ga nog even bij de andere mandenmakers kijken.

Houdoe

10 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig blog!! Geniet weer van al dat moois,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stof voor het middenblok!! Geen wonder dat je er weer zin in hebt!
    En die leuke stofjes van Barbara Brackman; wow!!!
    Veel plezier met je mandjes; die zijn ook al zo leuk met die sterretjes er tussen!
    Liefs, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er mooi uit, prachtige kleuren heb je uitgezocht. Ja, daar kun je zomaar van wakker liggen, maar ook van voorpret toch?

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi midden voor je Phebe.
    En wat zijn ze mooi hè? De Metropolitan Fair. Ik heb ze ook gekocht en ga er een Dear Jane van maken. Veel plezier met het uitzoeken van je project.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Willy plannen genoeg lees ik weer,de stofjes zijn inderdaad heel erg mooi.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi middenblok. Past erg mooi bij de sterren en wat een mooie mandjes. De stoffen zijn geweldig mooi kan me voorstellen dat je al helemaal weet wat je ervan wilt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Wilhelmina.
    Nice to meet you.
    Your work is very beautiful.
    It will become pleasure that I visit your blog.
    From far Japan! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een gave rozen!!! Prachtig. Je hebt genoeg om de kriebels te krijgen. Ik ben ook heel benieuwd naar de boeken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is growing beautifully.
    I'm very looking forward to seeing when you complete this lovely quilt. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi middenblok. Helemaal super.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen