zondag 24 maart 2013

kippetjes

AFFO. Ja, mijn kippetjes zijn klaar. Net op tijd voor de paas. Maar wat een gedoe. Ik dacht dat doe ik even op mijn naaimachine. Na  drie pogingen sjagerijnig gestopt. Dus niet even snel op de naaimachine. Met de hand dus maar bevalt me ook veel beter.
En nu is hij klaar.
En hangt hij in keuken samen met mijn andere kippetjes. Nog eentje showen dan.
Het was een leuk projectje om te maken.
Het heet eigelijk kakelbont en het patroon is van Bobbin.
Vanmorgen weer een lading sneeuw buiten.
Ik wil er eigenlijk ook niet meer over praten, en dan bedoel ik het "weer".




 En dus heb ik mezelf getracteerd op dit. Als ik hier niet vrolijk van wordt waar dan wel van.
Hopelijk fleurt het jullie ook een beetje op.
Houdoe.

5 opmerkingen:

  1. Wat is het een schattig quiltje geworden. Ja ik houd ook van de patronen van Bobbin. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig quiltje. De lente komt naar u toe deze.....winter!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willy mooi is je quiltje geworden en wat staan je andere kipjes er leuk bij heb je de kleuren erbij uitgezocht?De tweede affo dit jaar dat belooft wat!!groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk en gezellig quiltje is dit. Staat wel erg gezellig in je keuken.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen