woensdag 6 maart 2013

feestje

Gisteren was het echt feest. Natuurlijk omdat het zulk lekker weer was en ik mijn eerste bakje koffie buiten al weer op heb. En omdat de post met een pakketje kwam.
Vorige week was ik jarig en heb mijn klinkende munten omgezet in ja hoe kan het anders quiltspullen en die kwamen gisteren binnen.
Ik zal ze even laten zien. Nou dat spreekt voor zich
toch. Cadeautje van Petra Prins. Ik heb het boek al tig keren vastgehad en ben al weer tig quilts aan het maken. De stof ga ik misschien wel gebruiken voor de Antique Wedding Sampler.
Zoals gewoonlijk meer plannen dan tijd. Maakt niet uit, als ik er maar van geniet. En dat doe ik met volle teugen.
En hier nog wat cadeautjes, gekregen van manlief en kinderen en vriendin. Er hoort ook nog een geurtje bij van Donna Karan.
Die quiltbonnen die branden bijna de la uit.
Ik kan ineens van alles gebruiken.
Als ze op zijn dan laat ik het wel horen en zien natuurlijk.
En dan heb ik nog aan mijn mandjes gewerkt. Ik heb er 6 bijgemaakt.
Ik ben ondertussen wel de tel kwijtgeraakt. En dat is nog niet alles ik heb nog een ster uitgelegd.
Deze is in het blauw. Ik vond deze erg moeilijk. Ben er nog niet helemaal tevreden over.
Maar ik laat hem voorlopig zo.
Ik ga nog eens even bij de andere snuffelen.
Houdoe



8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke cadeautjes heb je gekregen. De mandjes zijn mooi, maar je ster zeker ook. Ik ben ook van plan om binnenkort zo'n ster te gaan maken.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die projecten die je laat zien. Voor mijn mandjes heb ik een teller op mijn blog, misschien ook een idee voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd en wat heb je mooie cadeaus gekregen. Leuk al die plannen maken voor een nieuwe quilt. Je mandjes zijn ook erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je mooie cadeau's gekregen. Je mandjes zijn mooi, maar die ster vind ik zo bijzonder. Heel moeilijk vind ik hem, maar heel mooi. Geniet van alles. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige cadeaus,..
    En wat leuk,.. ik had werkelijk geen idee hoe het blok heette en nu weer wat geleerd.
    Wat is het bloggen toch gezellig en handig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gezellig lente-logje. Wat een verwennerij met mooie cadeautjes. Leuke mandjes weer en een prachtige ster.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben weer onder de indruk van de ster!
    En de mandjes vind ik prachtig, leuk die rode tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mandjes weer en de ster wordt ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen