zondag 10 maart 2013

etalage

Ik ga even showen. De quiltwinkel heeft gevraagd of ze mijn Pemberley in de etalage mochten hangen. Mijn manlief moest het even zonder zijn hele warme deken doen want ja, hij hangt in de etalage. Kijk maar.

En als ik dan hier kom kan ik de verleiding niet weerstaan. Ik heb mijn cadeaubonnen gelijk maar opgemaakt.
Het patroon van Jeanneke vind ik al lang mooi en dus nu maar meegenomen.
In het boek zag ik een hele mooie quilt staan waar ik gelijk een mooie achtergrond stof voor zag staan, dus die moest ook mee en daar nog wat andere kleurtjes bij gezocht.
Weer wat om aan te beginnen.
Komt er dan nooit een eind aan.
Daar bedoel ik mee  het "dat wil ook gevoel".

En dan nog een nieuwe ster bij elkaar gezocht. Dat is nummer 4.
 Ben lekker vrij vandaag dus kan heel de dag verder prullen.
Fijne zondag allemaal.
Houdoe.





6 opmerkingen:

  1. Oh wat zul je trots zijn. Hij is prachtig!! Goed idee....bonnen direct opmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Willy kan ik als zieke toch nog meegenieten van je Pemberley in de etalage.Mooie stofjes en boek heb je gekocht.De kleurtjes van je ster zijn ook weer top.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een prachtige quilt voor de etalage, kun je trots op zijn!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, dat lijkt me een hele eer, als je quilt zomaar ergens mag hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een compliment...jouw quilt in de etalage. Hij is het ook waard. Geniet van je nieuwe aankopen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een eer in de etalage te hangen!! Super, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen