donderdag 7 februari 2013

kippetjes

Ook hier de nodige griepperikelen. Snotteren, hoesten, koorts en dat gaat van de 1 naar de ander.
Jieppiejajee. Ik ben nog niet ziek genoeg om in bed te liggen en hopelijk gebeurt dat ook niet, straks dus gewoon weer aan het werk. De jongste is al een week grieperig. Wie volgt?
Toch nog wel wat gedaan.
De kippetjes. De buitenste rand erom gezet en gefestonneerd.  De kraaltjes en knoopjes moeten nog vast gezet worden. Nog wat dichterbij.
En dan nog afwerken. Mijn Pemberley begint ook de finish te halen. Ben nu de afwerkbies eraan aan het zetten. Maar 2.50 in het vierkant heeft wel even tijd nodig. Als hij klaar is laat ik hem zien.
En dan komen de mandjes weer in zicht.
Ik ga een nieuw pakje zakdoeken halen en dan werken.
Houdoe

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een lief quiltje. Beterschap et de griep.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er heel leuk uit. Beterschap.
    Ik ben no g niet van plan om te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je kippetjes toch leuk geworden, al een beetje voorjaar. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen