maandag 18 februari 2013

AFFO

Jaaah, ik heb een affo. Na toch op bed beland te zijn en een paar dagen goed beroerd geweest te zijn, heb ik afgelopen week/weekend mijn Pemberley helemaal af gekregen.
Het was een hele klus om de rand erom te zetten en ook alle losse draadjes moesten naar achteren en weggestopt worden.
Maar de grootste klus heeft Marielle voor mij gedaan.

Kijk maar. Ik ben er helemaal blij mee.
Nou nog 1 laatste dan.
En nu, nu moet hij in het wasmachine. Hopelijk ziet hij er dan nog zo goed uit.
Houdoe.


8 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig!
    Leuk om weer een Pemberley te zien die af is, zoveel heb ik er op het www nog niet gezien.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG! Ik kan niet anders zeggen.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Willy een pracht van een quilt is het geworden en je begint het jaar goed met een affo.Het rood van de randen past er wel heel mooi bij.Groetjes en ik hoop dat je weer een beetje beter bent zal je van de week een keertje bellen want Mari heeft alles hier liggen in drievoud.Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh hij is prachtig!! Die kleuren!! Beterschap voor de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen