woensdag 2 januari 2013

woensdag

Zit ik op mijn gemakje even de blogs te lezen, kom ik erachter dat het woensdag is. Mandjesdag.
Helaas heb ik deze week geen mandjes kunnen maken. Nee, da's ook niet helemaal waar. Ik heb dit gedaan.
Ik ben aan het knippen geweest. heerlijk de boel op zijn kop gezet.
Mijn bak met rode stofjes tevoorschijn getoverd en een voorraadje gemaakt.
En dus geen tijd meer gehad om wat in elkaar te zetten.
Ik werk in de ouderenzorg en dat betekend al jaren of Kerst werken of Oud & Nieuw werken.
En meestal wordt het Oud & Nieuw werken. Moet wel zeggen dat het wel gezellig werken is met de feestdagen. En thuis weten ze na al die jaren niet beter en ook manlief werkt onregelmatig. Wij zijn gewoon door de week samen een dagje extra vrij. En zo kunnen we thuis ook veel samen opvangen.
Maar om op de mandjes terug te komen, ik heb er dus geen in elkaar gezet.
Volgende week weer wat meer tijd misschien dan.
Vergeet ik bijna jullie het allerbeste te wensen en een heel creatief jaar. Iemand nog goede voornemens??????
Ik zeg niets.
Houdoe.



4 opmerkingen:

  1. hallo

    als eerste de bste wensen voor 2013 en dat we maar vele mandjes mogen maken . ze zijn erg mooi in het rood (ben gek op rood) .
    is deze bak voor de mandjes? dan heb je toch goed je best gedaan . ziet er snoeperig uit zo,n bak met stofjes.
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Willy ook voor jou en je gezin een Gelukkig Nieuwjaar gewenst.Je hebt zo te zien goed je best gedaan met het voorbereidende werk voor de mandjes.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn leuke kleurtjes voor je mandjes! Ik ben nu al benieuwd. En natuurlijk beste wensen voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie verzameling rode stofjes. Het tekenen is best wel een klus hè.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen