woensdag 16 januari 2013

Weer een week voorbij

En wat voor 1. Ben lekker veel vrij geweest en daar laat ik het resultaat nu van zien.
 Een gedeelte van de mandjes op piepschuim gespeld.
En gelijk de sterretjes ertussen gezet.
Daarna ben ik de rijtjes gaan maken. Ben nu halverwege met diegene die ik heb gemaakt. Ik was te nieuwschierig om te kijken hoe het er uit zou komen te zien. Al zeg ik zelf ik vind het er wel grappig uitzien. Het is een prettige afwisseling. Dus nee, ik heb afgelopen week geen mandjes bij gemaakt. Heb nog niet alles opgespeld misschien komende week. Ik ben lekker weer wat dagen vrij.

 Deze staan nu allemaal aan elkaar.
Op naar de volgende. Ik ga eens even snuffelen bij de andere mandenmakers.
Houdoe.

11 opmerkingen:

  1. helemaal geweldig je mandjes en je sterren er tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super uit, begrijpelijk dat je wil weten hoe het word aan elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig effect met die sterretjes, ik hoop dat ik je idee eventueel mag overnemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt dit mooi en wat heb je er al veel. Mooi effect ook met de sterretjes ertussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat staat erg leuk met de sterretjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ik ben echt FLIEFT!!! Wat een mooie,....
    Dorry toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Willy het word een echte mooie, goed gedaan door al vast de sterretjes ertussen te maken dat zal je echt een boost geven nu je weet hoe het eruit komt te zien.Weet je al hoe groot je hem gaat maken.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och, die mandjes zijn ZO mooi in het rood ! Proficiaat, Wilhelmina...
    OOk ik ben die aan het doen ;>)

    Groetjes uit België,
    XOXOXOXO
    NADINE

    BeantwoordenVerwijderen